Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2012 14:08 - цигари
Автор: albina Категория: Други   
Прочетен: 564 Коментари: 0 Гласове:
0



Аз съм пушач! Не пуша по една кутия на ден, но все пак сутрин  преди да се е събудило семейството обичам с кафето си и цигара. Като последните четири години  пуша само на терасата. Заради малкото ни съкровище. Единствените си свободни моменти посвещавам на кафето си сутрин с цигара и вечер когато съкровището спи .Не мога да пуша когато детето ми е с мен. То е по- вожно от цигарите. Ако то е с мен посещавам само заведения за непушачи .Но понякога  съм без съкровищито си и тогава спокойно мога да седна  и да изпия едно кафе с цигара. Скоро и това няма да мога да правя. Има забрана , вероятно и големи глоби ще последват. Виждала съм майки с деца и те пушат пред децата си в заведение за пушачи са. Една дори кърмеше бебе и пушеше. Не и пукаше, че то се дави и повръща.Тогава ме беше срам че държа цигара в присъствието на пеленаче .Ако забраната е за такива като нея това е голяма грешка. Това няма да я спре.  Защо заради грешките на някой единици страдат толкова много хора? Знам че са вредни и трябва да ги спра. Но и алкохола е вреден,  а го рекламират  и консумират .


Тагове:   цигари,   забрана,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: albina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15009
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930