Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2012 00:07 - Хаха, и аз да се разпиша за пушенето
Автор: zafirov Категория: Други   
Прочетен: 5359 Коментари: 13 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ще разгледам темата от моята гледна точка.
Ако един пушач и един непушач приемем, че са едновременно в ограничено пространство и разглеждаме правата им в конфронтиращата ситуация, аритметиката е проста: и двамата имат равни права, но ако пушача има избор да запали или не, то непушача няма право на избор, в случай че другия запали. Ситуацията се решава, като се забрани на единия да пуши в присъствието на другия, така и двамата имат правата си и точно това прави забраната. А довода, че се отнемали права на пушачите е абсолютна тъпотия.
Иначе нямам нищо против пушещите, уважавам правото на избор, но моля и моето право да дишам въздух без цигарен дим да бъде уважавано.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - не ходи там,където не ти харесва
02.06.2012 00:38
необходимо и достатъчно условие е,но не се учи по аритметика!;)
и аз не ходя на гей паради,защото не ми харесват.да рИва ли?
цитирай
2. анонимен - Пушача иска да запали, но му е заб...
02.06.2012 00:42
Пушача иска да запали, но му е забранено. Следователно правата му са отнети. А ти говориш, че ги има! Я пак, защото звучи като: откраднаха портфейла, но му го оставиха. Или; блъсна го кола, която не го блъсна. Схващаш ли?
Описаната от теб ситуация е прекалено нагодена. От какъв зор непушача е принуден да остане в помещението. По заведенията не е така, значи се разминаваш с действителността.
цитирай
3. анонимен - аритметичен пример,
02.06.2012 01:07
като за управляващи и пишещи мангали.
българите са учили и планиметрия и стереометрия.
там площите и обемите могат да се делят.
стига да няма мангалски електорат да ги избира тия и да им пее химн-кючек
цитирай
4. анонимен - Силвия
02.06.2012 08:45
С ума си съзнавам,че е вреден навик да се пуши,но ...На сила хубост не става-са казали старите хора.За пушача няма граници-каквито и ограничения да се налагат-пак ще се пуши.Когато "има две страни"-има и спорове-така,че...да запалим по една цигара и към друг постинг.Приятен ден на всички.
цитирай
5. zafirov - :-)
02.06.2012 10:17
Благодаря за коментарите Ви, смятам, че в спора с разумни доводи се стига до истината.
1. "Не ходи там, където не ти харесва" В постановката е казано, двамата са на едно ограничено място и имат равни права, за да е обективно тълкуването трябва да погледнем през такава призма. НЕ виждам какво общо имат гей парадите с пушенето?
2. Забраната е да се пуши на обществено място, отново опираме до ситуацията в призмата/примера. Не за отнети правата на пушача, защото по същата логика аз искам да пострелям по живи мишени, но нямам свободата да го направя. Спор с такива доводи не е сериозен.
3. Не разбирам никак това, което искате да кажете?
4. Силвия, съгласен съм напълно с Вас, насила нищо не се получава. В момента обмислям другия постинг и до нови срещи там.
Поздрави и хубав ден от мен.
цитирай
6. анонимен - Пушача иска да запали, но му е заб...
02.06.2012 18:10
анонимен написа:
Пушача иска да запали, но му е забранено. Следователно правата му са отнети. А ти говориш, че ги има! Я пак, защото звучи като: откраднаха портфейла, но му го оставиха. Или; блъсна го кола, която не го блъсна. Схващаш ли?
Описаната от теб ситуация е прекалено нагодена. От какъв зор непушача е принуден да остане в помещението. По заведенията не е така, значи се разминаваш с действителността.


Ти не схващаш пич! Когато запалиш скапаната си цигара ти ми отнемаш конституционното право да дишам чист въздух. А на теб ти се забранява да палиш цигара само когато аз съм до теб и ако двамата се намираме на закрито място. От какъв зор искам да остана в помещението ли? Ами например искам да се нахраня и то без някой цървул да ме одимява докато го правя. На теб какъв ти е зора да излезеш навън да запалиш цигарата си, а искаш да я палиш точно когати и където ям?
цитирай
7. lostov - Съгласен съм напълно.
02.06.2012 19:45
Аз като бивш пушач съм бил и от двете страни. Много добър пример е дал zafirof.
Живей и остави другите да живеят както се вика. И вместо и двете страни да се убеждаваме колко много другият не е прав, нека намерим начин за едно разумно съжителство м/у пушачи и непушачи и вътре и вън. :)

Поздрави за поста!
цитирай
8. evrazol - Все пак
02.06.2012 20:06
На пушачите е отнето правото да имат самостоятелни и изолирани места за пушене. Забранени за непушачи, примерно. Всички категории могат да си имат клубове - пушачите - не. А е толкова просто тютюнът да се причисли към останалите дроги, но не! Губим акциза.

Законът е лицемерен в основните си мотиви. И за жалост лицемерието му е споделено от половината население.
цитирай
9. zafirov - На пушачите е отнето правото да имат ...
02.06.2012 20:29
evrazol написа:
На пушачите е отнето правото да имат самостоятелни и изолирани места за пушене. Забранени за непушачи, примерно. Всички категории могат да си имат клубове - пушачите - не. А е толкова просто тютюнът да се причисли към останалите дроги, но не! Губим акциза.
Законът е лицемерен в основните си мотиви. И за жалост лицемерието му е споделено от половината население.

Възможно е, не съм чел закона изцяло все още и не мога да дам адекватен коментар. Но съм съгласен да има примерно места за пушене отделени подобаващо на всички публични места аналогично на летищата. Или да има клубове, където да е разрешено пушенето. Лошото е, че без такъв закон в преобладаващата част от заведенията и публичните места не се намираха варианти за мирно и безопасно социално общуване между пушачи и непушачи. Което е според мен проблема. До колко ще е ефективна една забрана е друга тема, надявам се да се промени в бъдеще така, че да не поставя двете страни едни срещу други. Мисля всички разумни хора се стремим към решаване на проблемите помежду ни цивилизовано.
цитирай
10. seasonofthewitch - Аз съм толерантна към непушачите и ...
02.06.2012 20:42
Аз съм толерантна към непушачите и здравето им:)
Поздрави!
цитирай
11. анонимен - zafirov,
03.06.2012 01:46
ти нормален ли си? Говориш за сериозен спор, за доводи. Къде са твоите? Явно не умееш да спориш. Искал да стреля по живи мишени. По-тъпо сравнение не бях чувал.
цитирай
12. zafirov - ...
03.06.2012 15:49
анонимен написа:
ти нормален ли си? Говориш за сериозен спор, за доводи. Къде са твоите? Явно не умееш да спориш. Искал да стреля по живи мишени. По-тъпо сравнение не бях чувал.

Добре, приемам, че сравнението със стрелбата не е чак толкова уместно. Но забраната за пушене не е отнемане на правото на пушача, а регламентиране на това къде има право да пуши. И това право съществува, но не в присъствие на непушач на публично място (за това е публично мястото). Нито пушача е длъжен да остане на мястото, нито непушача; и двамата обаче имат право да са там. И отново стигаме до постановката, кой от двамата пречи и кой не. От тук опираме до култура, ценности, възпитание. Ако ги имаш се съобразяваш с обществото, ако не - отиваш някъде на самотен остров и си правиш каквото искаш.
За последно, ще дам още един пример, ако аз слушам музика, която по стил не Ви харесва, но слушам на високи децибели денонощно, Вие ще се изнесете ли от апартамента си, защото музиката Ви пречи или ще се позовете на закона за нарушаване на вечерния час за шум? Защото и аз може да имам право да слушам каквато музика си искам, колкото силно желая, но това пречи на околните. Ако Вие не го осъзнавате и продължавате на пук да защитавате губеща кауза, жалко за Вас.
цитирай
13. анонимен - а защо?
01.11.2012 14:28
а защо закона не разреши създаването на смокинг клубове както е в Англия и някои други държави.управниците от ГЕРБ решиха да създават раздори в обществото и както виждам постигат го с успех.ако някой си мисли че ги е еня за здравето на непушачите много се лъже.зад този закон се крият далече по користни намерения.ГЕРБ сами си правят така че на следващите избори да се провалят засегнатите от този закон никога няма да гласуват за тях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zafirov
Категория: Други
Прочетен: 415033
Постинги: 102
Коментари: 812
Гласове: 582
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930